KICKSTART TWEEDE HELFT VAN HET JAAR VOOR THE DATA AGENCY MET OVERNAME CAMPAIGNS UNLIMITED

31 aug. 2022
nieuwsbericht-detail-persbericht-campaignsunlimited.png

Nieuwegein, 31 augustus 2022 - Vandaag kondigt The Data Agency de overname aan van Campaigns Unlimited. Campaigns Unlimited is gespecialiseerd in big data en data management. Met deze toevoeging aan de groep versterkt het haar footprint in Nederland.

The Data Agency helpt marktleiders in media, bij banken en verzekeraars, goede doelen, retailers en automerken met het succesvol uitrollen van hun data strategie. De groep heeft de ambitie door te groeien tot the go to player in de Benelux en Duitsland voor Data, Technology & Analytics.

De overname van Campaigns Unlimited is de vierde op rij door de groep sinds 2019. Eerder dit jaar werd het Duitse Global Group overgenomen en daarmee het netwerk uitgebreid in Duitsland. Met de overname van Campaigns Unlimited verbreedt het bedrijf de dienstverlening richting data consultancy. Eerder werden Invenna (Customer Data Platforms software) en Human Inference (datakwaliteitsoftware) al toegevoegd aan de groep.

Overname zorgt voor continuïteit en focus

Door de aanvulling van Campaigns Unlimited biedt het bedrijf een beter aanbod van diensten en producten met de toevoeging van data consulting. Hiermee biedt The Data Agency voor iedere data-uitdaging een gespecificeerde oplossing. De diensten van Campaigns Unlimited sluiten naadloos aan op de drie verbindende factoren van The Data Agency, te weten Data, Technology & Analytics. Campaigns Unlimited opereert als zelfstandige firma onder de vleugels van de groep.

Frank de Beun, Chief Executive Officer bij The Data Agency: “Door de overname halen we expertise in huis waarmee we onze relaties nog beter van dienst kunnen zijn. We kunnen meer maatwerk bieden waardoor we ze ook op gefaseerde wijze en met specifieke data-gerelateerde uitdagingen kunnen ondersteunen.” Jan Geerts van Campaigns Unlimited vult aan: “Door deze overname breiden we, ook voor onze huidige klanten, ons productportfolio uit met kennis en producten van de andere onderdelen binnen de groep. Daarnaast is het mooi dat we zorgen voor continuïteit voor onze medewerkers en klanten terwijl we ons ook meer kunnen focussen op de groei van Campaigns Unlimited.”

Over The Data Agency

The Data Agency ondersteunt bij het creëren van heldere inzichten, het behalen en behouden van betere resultaten en het genereren van een hogere return on data. Dit resulteert in meer relevante communicatie, lagere kosten en risico’s, grip op compliance en een hogere klanttevredenheid. Het bedrijf maakt organisaties bewust van de kracht van data en zorgen dat ze ervan profiteren. Inmiddels werken er 150 medewerkers in de groep en bedienen ze dagelijks zo’n 500 klanten in Nederland, België en Duitsland.

The Data Agency zoekt voortdurend naar nieuwe ontwikkelingen en technologieën die bijdragen aan het behouden van de marktpositie en die hen positioneren in de voorhoede van data-innovatie. Want ze willen niet alleen de beste zijn, ze willen ook dat hun klanten het best presteren. En dit is waar hun professionals een belangrijke rol in spelen, want ze geloven dat zij het verschil maken. De merken werken nauw samen om een hoge klantenservice te kunnen bieden.

Deze merken maken al onderdeel uit van The Data Agency: 
EDM | GeoMarktprofiel | Human Inference | Invenna | Global Group

Every company a data company